მეშვიდე დღის წესრიგი;მოდული 6.
1.ერთმანეთს მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომებს დაშფასების (მეთოდი " დაწყვილდი და გაუზიარე".)
2.ლექცია " სწავლის სტილი და მრავალმხრივი ინტელექტი."
3.ათვალიერებენ რესურსებს ფოლდერში. '' დიფერენციაცია",ირჩევენ რეცომენდაციებს და შეაქვთ პროექტის გეგმაში.
4.განიხილავენ დაფერენციალური სწავლების პირად პრაქტიკას.
5.ავსებენ ,, კითხვარს დიფერენციალურ სწავლებაზე.,,
6.განიხულავენ მასალებს რესურსებიდან ,,დიფერენციაციას .''
7.ჩამოტვირთავენ ნიმუშს და მოდიფიცირებას უკეთებენ საკუთარი პროექტისთის.
გავეცანით დიფერენცირებული სწავლების მეთოდიკაში გავრცელებულ დონეებს. '
მაია გამარჯობა. გავეცანი თქვენ რეფლექსიას, იქნებ უფრო დააკონკრეტოთ და დახვეწოთ განხილული საკითხები.
ReplyDeleteწარმატებას გისურვებთ